Vintersæson 2021/2022 30.08.2021  -  20.03.2022
Vejledning

Familie Fitness (FFB)
HOLD FOR HELE FAMILIEN - TILMELD BÅDE BARN OG VOKSEN (2 TILMELDINGER) - KONTAKT ANJA BACHSTEIN 22 53 17 90 HVIS DER ER MERE END 1 BARN INDEN TILMELDING.

 

Vidste du: at du sparer mange penge på dette hold og hjælper din forening - hvis du betaler for hele sæsonen. Du kan dog også betale med mobilepay på dagen, men det er dyrere.  

 💪👏Dyrk fitness med dit barn/teenager/halvvoksne ung💪🤸‍♀️

Dette fitnesshold henvender sig til dig, som gerne vil dyrke motion, men også vil bruge tid med dit barn eller din forældre.
Hverdagen gør nogen gange, at vi må vælge familie tid fra, for at få tid til at træne. Det vil vi gerne lave om på ved at åbne et hold, hvor vi træner sammen 😍
Holdet vil indeholde lege, kondition træning, styrke træning, Tabata (interval træning vil også være en del af vores træning).
Vi vil have fokus på, at det skal være sjovt at træne sammen som en familie, og på vores hold tilpasser vi øvelser efter hver enkelt deltagers niveau.
Holdet er for alle over 10 år som har en forældre eller et/flere børn/ung at tage med.
Helene Maria vil være den sejeste træner, som vil tage godt imod jer på holdet. Hun er virkelig sød og meget opfindsom, så det bliver ikke kedeligt🥳🥳🥳🥳🥳
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

FemaleFitness (SO)
FEMALE FITNESS.

Vi er en stor flok, der træner sammen på tværs af alder og træningsniveau - der er stor variation i vores træninger, hvor der indgår småredskaber og egen kropvægt. Træning for alle i et hyggeligt miljø. Vi lover sved på panden og en bedre form.

Vores deltagere skriver blandt andet: "Fantastisk time med dejlige mennesker og søde trænere, hvor vi giver den gas der er da også altid plads til lidt sjov." "Mega fedt fitness hvor alle kan være med både tykke & tynde, skadet, og ikke skadet. Her er træning for alle. Her griner man ikke af hinanden men med hinanden Jeg er glad for at komme afsted hver gang." "Female fitness er et fantastisk hold hvor der er plads til alle - What’s not to like- De er gode til at veksle imellem øvelserne så alle musklerne bliver rørt og så er der altid garanti for god musik der er med til at øge koncentrationen så man får max ud af øvelserne. Altid garanti for sved på panden og et et godt grin."

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Forældre/barn (FB)
Kom så alle friske piger og drenge - ta'' jeres voksen i hånden for nu skal der laves gymnastik!
Forældre/barn-gymnastik handler om, at børn og voksne rører sig sammen og har det sjovt.
Aktiviterne er målrettet de 1 - 3 årige hvor den voksne deltager i større eller mindre omfang i træningen. Den voksnes rolle er at være sit barns hjælper. Den voksne deltager i træningen og hjælper sit eget barn under vejledningen af instruktøren. Jo mere man er med, jo mere får børnene ud af timerne.
Vi skal bruge kroppen og udvikle både fin- og grovmotorikken gennem bevægelse, sanglege, dans, musik, rytmik, lege, redskaber og hinanden. Vi skal bruge fantasien og lave en masse gymnastik, hvor tempoet både vil være højt og vi skal løbe stærk, men samtidig også give plads til fordybelse og fokus på den sansemotoriske udvikling.
Vi er aktive både børn og voksne så husk tøj med god bevægelsesfrihed.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Krolf pay and play (Krpp)
Krolf er en krydsning af Kroket og Golf. Spillet går i al sin enkelthed ud på, at få en kugle i et hul på færrest mulige slag. Det spilles af 2 til 6 spillere, og vinderen er den, der har brugt færrest slag.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (2)

Krumspringerne (kru)
Børn 4-6 år
 
Det vil være et hold med masser af leg, spring, tumlen og kravlen. Vi vil lege med forskellige rekvisitter og redskaber, gå på line, springe og slå kolbøtter. Vigtigst af alt vil der være fyldt med sjov og spas. Et hold hvor motorikken og morskab mødes. Der er plads til alle, stille og vilde og hurtige og langsomme.

Vi håber at se så mange børn som muligt til en sjov sæson, springfyldt med glæde og gå på mod.

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

MiniMix (MM)

MiniMix er et gymnastikhold for alle børn i alderen 6-9 år, uanset om barnet er begynder eller øvet vil vi møde barnet på dets niveau og udvikle det igennem rytmisk gymnastik, springgymnastik og styrkeøvelser. Vi vil også have stor fokus på lege og sammenhold.

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Puls og Styrke M/K (HT)
Holdet for mænd og kvinder. Hvor muligheden er at komme i gang med at træne sammen med andre. Man
kommer til at træne de store muskelgrupper og få pulsen i vejret. Der vil være øvelser med egen
kropsvægt, som også kan bruges hjemme imellem træningerne, samt med redskaber af
forskellig slags. Pulsen skal op og det bliver på en sjov måde. 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Rul i hallen (rih)

Hjelm er et krav og det anbefales, at bruge knæ-, albue- og håndledsbeskyttere.

På dette hold får børn fra 0. klasse og op lov til virkelig at tonse igennem. 
Der er fart på og hele timen foregår naturligvis på hjul. Timen veksler mellem træning på opstillet banen og lege. 
Vi leger, spiller bold og træner svære øvelser. Vi kører også over bænk og lille rampe.
Rulleskøjter, løbehjul, skateboard er velkommen. 

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Sjip (MS)
Vi sjipper og får god motion 
 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

SMART Kids (SK)
10 ugers forløb

SMART training for børn, hvor vi stimulerer deltagernes sensorisk, motorisk og kognitivt.

Vi bruger forskellige redskaber, fysiske øvelser (ikke hård fysisk træning) til at stimulerer
hjernen som stadig er under konstruktion hos børn.
Vi arbejder med hukommelse, koncentration, syn, balance, motorik og samarbejde.
Vi skal have det sjovt og udfordrende. Der er ikke et specifikt mål i træningen som i andre
sportsgrene f.eks at lære at slå en vejrmølle. Men træningen skal være udfordrende og svær, da det er der hjernen arbejder og stimuleres.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (2)

SMART Training, seniorer (sts)
SMART- training, senior er for dig som ønsker at styrke hukommelse, koncentration, balance, koordination mere stabilt samsyn og dermed bedre timing og styring af bevægelser. Forløbet er på 10 uger. 

Træningen foregår som en blanding af øvelser og aktiviteter der kan opfattes som leg, og træner hjernen via de fysiske øvelser i træningen bliver hjernen styrket til at udføre de opgaver/ processer og der er ikke noget rigtigt og forkert på vores hold. Vi griner og har det sjovt og bliver udfordret på den gode måde. Det er ikke fysisk hårdt at deltage så alle kan være med. Vi starter med en test og slutter af med en test så kan vi være heldige at vi har forbedret os.

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Spilopperne (sk)
På holdet skal vi lege, tumle, synge og samtidig forbedre børnenes grundmotorik. Der bliver fuld fart på og vi skal have det rigtig sjovt. Holdet er for alle børn, både de stille og generte og de vilde krudtugler.
 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Supermix 12- 18 år (sm)
Supermix er springholdet for de 11-18 årige, som gerne vil mere end blot kraftspring og håndgang. Trænede såvel som utrænede er velkomne - vi kommer til at give den max gas.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Trampolin Fit (mt1)
BEMÆRK: DER ER KUN 7 PLADSER - FØRST TIL MØLLEPRINCIPPET!

Grundlaget for Trampolin Fit er en kombination af hurtige og langsomme spring på mini-trampoliner, variationer af forskellige aerobictrin, dynamiske spurter og powersports-elementer. Kompleksiteten af øvelserne gør, at hele kroppen bliver styrket. Træning på trampolin er en meget skånsom træningsform for både knæ og ryg , samtidig med at den altså også er effektiv og energisk.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (2)

Turbomix 9-11 (TM)

På turbomix skal vi springe, lege og have det sjovt.
Vi skal gennem forskellige  grund- og for-øvelser, samt en smule styrketræning, blive gode til de klassiske spring fra springgymnastikken. Samtidig skal vi også lærer forskellige rytmesekvenser, blandt andet hopserier og svingserier.
Vi vil gennem leg og konkurrencer også få inkorporeret forskellige for-øvelser til spring, sving og styrketræning.

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Seniormotion (Seni)
Seniormotion (motion for de voksne, kvinder og mand i den modne alder ) Efter Coronapausen skal vi komme igang igen og bevæge os i fællesskab, gør noget ved balancen, træne bækkenbunden, ryg- , mave- og latter-musklerne, holde kroppen smidig så vi også i fremtiden selv kan tage vores sokker på. Vi vil  bruge forhåndenværende redskaber i hallen på en kreativ måde. 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)