VELKOMMEN TIL TIF GYMNASTIK

Vi er nu klar til vintersæson 2023

- og vi glæder os rigtig meget til at se jer alle til en kanon sæson med blæs på og med hyggeligt samvær i fokus!

Gymnastikpige1.jpg

Praktiske Oplysninger:

Alle restriktioner vedr. Covid-19 ophører pr. 1/2-2022 - men vi fortsætter med at have sprit ved indgangen, ind-/udgang forskellige steder og afstand hvor det er muligt.

Nedenstående retningslinjer bliver dog stadig fulgt!

Corona-retningslinjer
BEMÆRK: VI FØLGER KULTURMINISTERIETS RETNINGSLINJER, OG OPFORDRER JER DERUDOVER TIL AT UDVISE HENSYN OG OMTANKE
  • Vær omklædt hjemmefra/gå i bad hjemme
  • Sæt dit barn af udenfor hallen og lad det selv gå ind, hvis det er muligt
  • Hold god afstand til andre (1 meter)
  • Brug private og så få remedier som muligt - undgå så vidt muligt berøring af remedier/udstyr med hænder og hoved
  • Medbring fyldt drikkedunk hjemmefra
  • Ankom kun lige før træningens opstart og forlad umiddelbart faciliteten når træningen er færdig
  • Følg generelt klubbens anvisninger

NU KAN DU OGSÅ BETALE MED MOBILEPAY

FritidspasVidste du, at du kan søge om hjælp til betaling af kontingent for dit barn? - Lad os hjælpe dig, hvis det bare er det, som mangler for at du kan sende dit barn afsted.

Læs mere om ordningen på https://favrskov.dk/borger/fritid-og-foreninger/foreninger/fritidspas og/eller ring/skriv til Anja Bachstein - anjabachstein@gmail.com eller 22 53 17 90 (ansøgningsskemaet skal udfyldes af både foreningen og forældrene, men der er selvfølgelig fuldstændig diskretion.

BEMÆRK:

Kontingent refunderes ikke som følge af opsagt medlemskab eller nedlukning af TIF på grund af udefra kommende begivenheder (Force Majeure).

Facebook - Wikipedia, den frie encyklopædi  Følg os på:  https://www.facebook.com/groups/404361906268883

Problemer med at tilmelde dig? Læs denne:

/cms/../cms/Clubthorsogymnastik/ClubImages/Tilmelding til Klubmodul.pdf

HOVEDSPONSOR FOR THORSØ TUNGELUND IF :

Thorsø - Tungelund Gymnastik - Tungelund Bakker 8 - 8881 Thorsø - Tlf: 2253 1790